Este mai simplu şi mai rapid să utilizezi calculatorul pentru a-i conferi un nou look maşinii, plus că feedbackul este aproape imediat. Iar, în cazul noului Audi A5, proaspăt lansat şi în România, feedbackul nu are cum să fie decât pozitiv.
Maşina, deja impozantă şi cu o structură atletică, primeşte din partea tunerului german un tratament destul de agresiv, în două nuanţe de vopsea, astfel punându-se în evidenţă grila de mari dimensiuni, specifică deja mărcii cu patru cercuri. Spoilerele sunt redesenate, iar pe aripi au apărut fante de aerisire, care sporesc exuberanţa coupe-ului.
La nivel tehnic, inginerii oferă o cură de putere pentru TDI-ul de 3,0 litri, puterea crescând de la 240 CP la 272 CP sau chiar la 300 CP, datorită unui turbocompresor special dezvoltat de ABT. Jantele pot varia ca dimensiuni între 18" şi 20" – normal, deoarece sistemul de frânare îmbunătăţit dispune de discuri de frână cu diametrul de 380 mm.
Ultimele tuşe ale tunerului sunt reprezentate de siglele ABT, plasate în toate "punctele cardinale" ale maşinii.